Nokia

Achttien maanden, is de gemiddelde levensduur van een gsm-tje. Althans marketingtechnisch gezien. Dan zijn de meeste mensen zò gek gemaakt door reclame en marketing, dat ze een andere willen. Een betere. Een kleinere. Een meerkunnende. Die van mij deed het niet meer en dus komt er van bedrijfswege een nieuwe. Een betere. Een kleinere. Een meerkunnende (ofschoon ik alleen maar bel en gebeld wordt). Maar, geachte meneer Nokia, leg mij eens uit waarom ik niet gewoon mijn dingetjes (simkaart en geheugen) kan overzetten, zodat ik alle nummers die ik nodig heb weer meteen bij de hand heb. En zodat ik niet door menu's hoef te wandelen om van alles in te stellen. En zodat ik niet één voor één al mijn wisselende contacten via bluetooth of zo hoef over te zetten. Heeft trouwens een collega voor me gedaan, want ik word nerveus van apparaten die het niet doen of die ingewikkeld zijn. Waarom, meneer Nokia? Waarom? Hebt u er last van als het allemaal heel simpel is? Ziet er een diepere marketinggedachte achter? Ik snap het niet. Morgen moet ik weer een collega lastigvallen die gprs kan instellen. Want dat kan ik ook al niet.....Het merk dat bedenkt dat het gewoon simpel kan, krijgt van mij de hoofdprijs....

twee reacties

Chantal (URL) - 09-11-’05 10:49
peer (URL) - 09-11-’05 19:52
(optioneel veld)
(optioneel veld)
Om commentspam te voorkomen, moet je deze vraag even beantwoorden.
Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.