Merk

We hebben een merk in Brabant! Na een middagje over branding, co-branding, high tech en high touch, werd in de prachtige Hilvaria Studio's het nieuwe merk Brabant gepresenteerd. De Commissaris van de Koningin is nog niet eens weg of ze hebben al een zin uit Guus M's Brabant genomen. Brabant mocht het volkslied niet worden, maar 'Dan denk je aan Brabant' is nu wel de boodschap. En dan een NB en een prutserige Brabantse tweekleur links en rechts. Makkelijk om kritiek te hebben. Er is anderhalf jaar over vergaderd, compromissen, draagvlak, meningen, opvattingen. Ik kan echt met de beste wil van de wereld niet ontdekken dat hier de zachte (natuur, groen, gezellig!) en de harde (innovatie, high tech, business) elkaar treffen. Maar goed, we doen het ermee. Ik heb hem op mijn auto geplakt.

twee reacties

jan (URL) - 20-09-’09 09:12

Soms is het fijn om je te kunnen verschuilen achter de opmerking. Ik heb geen auto. Die Ford ka? Nee, die is van mijn vrouw.

Tim (URL) - 20-09-’09 21:22

Ik vind het stuitend dat de ontwikkeling van deze campagne twee ton heeft gekost.

(optioneel veld)
(optioneel veld)
Om commentspam te voorkomen, moet je deze vraag even beantwoorden.
Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.