Rabo gedoe
'Met de Rabobank, wat kan ik voor u doen?' Daarmee begon het. Ik had een mail gestuurd: er is een bankrekening van mijn moeder bij jullie opgeheven. Ik doe haar bankzaken. Kunnen jullie mij een nieuw pasje sturen voor een andere rekening?. Ik ben gevolmachtigd, dat document hebben jullie. Het goede nieuws: de rekening was in een mum van tijdn opgeheven. Het andere nieuws: eindeloze serie telefoontjes, steeds opnieuw het verhaal uitleggen, steeds iemand anders, iemand die het h e l e m a al niet begreep.
Hoe moeilijk kan het zijn: een nieuw pasje voor iemand die gevolmachtigd is. Na afloop een mail met de vraag of ik tevreden ben over de dienstverlening. Nee dus, helemaal niet. Netjes ingevuld. Paar dagen later weer dezefde mail van Rabo: Uw mening over uw contact met de Rabobank. @Rabobank: vinden jullie het erg als ik niet meer reageer en ga overstappen? Ik hoor het wel.
Laatste reacties